dinsdag 4 april 2017

Grannylove

Zo hier ben ik eindelijk weer, het is inmiddels lente geworden....
Komt er niet zo van om te bloggen, haak ook even wat minder.
Last van beknelde nekwervel door verkeerd liggen tijdens mijn operatie, dus iets lager tempo.




Wel een hele leuke bestelling binnen, kussenhoezen grannystyle, I love it.




Lekker al weer wat in de tuin gehaakt.



Hier nog een foto van een wel heel vrolijke slinger,
die haakte ik nog voor de flowerpower opdracht.



en nog 1, weer heel anders

Na wat bezoekjes aan de fysio gaat het al een stuk beter met mijn nek,
dus hoop ik binnenkort weer wat meer haakwerkjes te kunnen showen.

7 opmerkingen:

  1. Oh dat is zo lastig als je nekpijn hebt... beterschap en je haakwerkjes zijn zo lekker vrolijk weer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg lastig als je nek niet mee werkt hoop dat het gauw beter gaat pracht kussen hoezen en zo lekker granny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely granny and colours! I wish you a soon recovery ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een kleurenpracht! Ik vind de bloemenslingers helemaal top.
    Succes met je nek. Helaas weet ik daar alles van. :-( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een narigheid. Door een operatie kan ik voorlopig niet zitten, ook heel ongemakkelijk kan ik je verzekeren en liggend haken is lastiger dan ik dacht. Je kussens en slingers stralen 1 en al vrolijkheid uit!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van je foto's word ik alvast heel vrolijk, die kussens zijn echt geweldig!
    Maar van je tekst word ik minder blij, ik hoop dat het snel beter gaat met je. Zo vervelend, een pijnlijke nek!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker vrolijk, laat die zomer maar komen, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen