woensdag 12 april 2017

Big Granny

Ik had nog 2 hoezen in de bestelling.
Een grote granny aan de voorkant, en de achterkant effen.




Komt bekend voor, dat klopt ik haakte deze al eerder voor op mijn bank.



Het zijn echt hoezen.
Ik heb ze vastgemaakt met drukkers.
Die ouderwetse die je er zo in kunt naaien.
Alleen de prijs van die drukkers is niet meer zo ouderwets.




Ga weer verder met larkfootstitch deken.
Iemand enig idee hoe je deze steek in het Nederlands noemt?

In ieder geval een simpele steek, die heerlijk weg haakt.
Tot snel!

4 opmerkingen:

  1. Dat kussen lijkt heel erg op een kussen dat ik ooit eens gehaakt heb. Behalve dat geel erin dan. ;-)) Je deken word prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat die drukknopen geen ouderwetse prijs meer hebben! Maar top dat je er echte hoezen van maakt, dat is altijd het handigst. Ik vind het granny-kussen echt mooi.
    En dan je deken.... fantastisch weer! Prachtige kleurtjes.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen idee maar mooi is de steek wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee en steekje!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen