vrijdag 24 februari 2017

We zijn er bijna

Zo daar ben ik weer nog net deze maand,
kwam er niet aan toe om te bloggen.



Maar ik heb wel veel gehaakt.
En ben bijna klaar met mijn 7 kussenhoezen, nog 1 te gaan.




Buiten de hoezen haakte ik nog heel wat krabbenmutsen,
heb ze maar niet meer op de foto gezet, die kennen jullie nu wel.




Ik zie op het moment alles door een roze bril,
de vastenavend is weer begonnen.
Dus in het weekend flink de stad in.




En na de storm een lekker zonnetje vandaag,
dus buiten foto's gemaakt, hopelijk de komende dagen mooi weer.












8 opmerkingen:

  1. Ik ben echt dol op je bloemenkussens! Hard gewerkt hoor!
    Geniet van je weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bloemenkussens zijn prachtig, je krijgt al zin in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk is dit lijkt me een hele toer om dat passent op een kussen te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm absolutely in love with this amazing and colorful pillow! Pinned. Have a wonderful new week ahead! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je een heerlijk carnavalsweekend hebt gehad!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben je weer bij van het carnaval?
    Je kunt je hoofd in ieder geval op een prachtig kussen leggen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piękne, kolorowe i takie wiosenne podusie, ozdobią każdy dom. Super! Pozdrawiam, K :)

    BeantwoordenVerwijderen